FANDOM

Френсіс Венделл Прітчард (англ. Francis Wendell Pritchard) — голова підрозділу кібербезпеки в Шаріф Індастріз. Один з головних персонажів Deus Ex: Human Revolution.

Опис Редагувати

Будучи головою підрозділу кібербезпеки Шаріф Індастріз, Френсіс відповідає за усю комп'ютерну систему і цифрову безпеку компанії. Загалом, має чудове "нестандартне мислення", коли мова заходить про його роботу, але до своїх співробітників ставиться зневажливо.

17 липня, разом з чотирма невідомими спільниками, був заарештований за звинуваченням у "шахрайстві і подальшій діяльності з пристроями доступу та комп'ютерами".

Здебільшого, працює з Адамом Дженсеном, даючи йому поради по інфолінку щодо безпеки у потрібних місцях. Дуже освічений по справам з пошуку лазівок у системах безпеки. Був тим, хто сказав Девіду Шаріфу, що компанії необхідно мати власну команду безпеки, але віддавав перевагу професійним організаціям, таким як «Динакор», «Гостре лезо» або «Беллтавер», а не приватним найманцям, таким як Адам.

Тому, Френсіс не дуже схвалює те, що Дженсен знаходиться на посаді голови безпеки. Про це свідчать його численні єхидні коментарі та електронні листи у штаб-квартирі Шаріф Індастріз. Коли у компанії почав зникати нейропозин, Френсіс звернувся до працівників з таким проханням: "МИ ПОВИННІ ЗНАЙТИ ДОКАЗИ І ПОКАЗАТИ ЇХ ДЕВІДУ ДО ТОГО, ЯК ДЖЕНСЕН НАВІТЬ ДІЗНАЄТЬСЯ ПРО ЦЕ". Імовірно, цим він хотів "перехитрити" Дженсена, або показати його некомпетентність перед керівництвом. Незважаючи на це, жоден з підозрюваних Прітчардом людей не є злодієм, хоч він і був проінформований про справжнього злодія з іншого джерела.

Однак, на протязі сюжетної лінії, відносини між Дженсеном і Прітчардом стають кращими. Так, наприклад, Дженсен довіряє Френсісу, коли просить, щоб до квартири Мішель Волтерс прислали охорону без звіта Шаріфу. Також, у цьому ж квесті, Прітчард щиро просить Адама бути обережним.

Випадкова вікі