FANDOM

Traumakit stub icon«Я себе відчуваю більш механіком, ніж доктором». Доктор Рейєс

Ця стаття занадто мала. Будь ласка, доповніть її, після чого приберіть це повідомлення!

Михайло Контарський (рос. Михаил Контарский) — персонаж новели Deus Ex: Icarus Effect та гри Deus Ex: The Fall.

Біографія Редагувати

Про життя Михайла Контарського майже нічого невідомо, окрім того що він є російським високопосадовцем і Головою комітету людських аугментацій в уряді Росії. Приблизно у середині 2020-х, починає працювати на Януса, лідера глобальної кібертерористичної організації «Джаґґернаут».

Deus Ex: The Fall Редагувати

Контарський починає шукати інформацію про Тиранів та їх комп'ютерну систему комунікацій «Зал смерті». Янус попереджає його, що залишатися у Москві стає небезпечно. Під наглядом охорони, що займає верхні поверхи, Контарський зупиняється в готелі «Новий Ростов».

Тирани, разом з новим оперативником Беном Саксоном, приземляються на даху готелю. Джарон Намір наказує вбити Контарського, мотивуючи це тим, що Контарський винен у гибелі людей Бена під час операції «Рейнберд».

Нейтралізуючи охоронників, Бен Саксон дістається технічного поверху, де знаходиться номер Контарського. Контарський разом з Янусом, намагається довести непричетність до операції «Рейнберд», а також кажуть, що Тирани маніпулюють Саксоном заради власних цілей.

Бен Саксон намагається захопити Контарського живим, щоб дізнатися більше інформації, але високопосадовця вбиває через вікно Скотт Хардесті за допомогою снайперської гвинтівки.

Бен Саксон не вірить словам Контарського і вбиває його за допомогою нано-керамічного меча.

Випадкова вікі